Лабораторна робота №15
Професійне становлення та зростання педагога професійного навчання в галузі комп’ютерних технологій
професійного навчання в галузі комп’ютерних технологій, ознайомитися з етапами і
шляхами професійного становлення майбутнього педагога; розуміння інновацій в освіті
розвиток мотивації до самовдосконалення.
Питання для вивчення:
1. Передовий педагогічний досвід, пошукова дослідницька робота педагогів.
2. Охарактеризуйте поняття «самоосвіта», «самовиховання» та «саморозвиток»?
3. Знайдіть у словниках та випишіть поняття: «професійне становлення» , «модернізація»,
«педагогічна система».
4. Особливості організації робочого дня студента.
5. Активність як головна умова успішності у навчанні та життєвого успіху.
6. Проаналізуйте модель системи багаторівневого педагогічної освіти (за В. А. Сластьоніним)
Завдання для самостійної роботи:
1. Проведіть тренінг «Крісло успіху», «Візитівка», візуалізація майбутнього.
(Відповіді до питань)
2. Зробіть рефлексію та продовжить речення: «Для мене було відкриттям…», «Я зробила висновок…», «Мені залишилося незрозумілим…», «Мені сподобалась тема…», «Мені здалася складною тема…», «Тепер я впевнена, що…», «Мені б хотілося…», «Я планую…» та ін.
(Відповіді до питань)
3. На основі зразка індивідуального плану професійного самовиховання майбутнього педагога складіть власний план самовиховання.
(Відповіді до питань)
Творчий проект «Яким я уявляю себе через 5 років» або «Лист із майбутнього» (у формі педагогічного есе, творчо оформити, проілюструвати, або у формі презентації у Power Point; оцінюється експертами).
(Відповіді до питань)
(Відповіді до питань «Презентація»)
Завдання для самоконтролю:
1. Охарактеризуйте джерела педагогічної інформації?
2. Які умови професійного самовиховання педагогів?
3. Які засоби самостимулювання процесу самовиховання Ви застосовуєте?
4. У чому сутність професійного становлення вчителя?
5. Які мета і завдання сучасної педагогічної освіти?
7. Які основні напрямки модернізації педагогічної освіти?
Немає коментарів:
Дописати коментар