Лабораторна робота №1
Педагогіка як наука, культура, практика
Мета: Ознайомитися з відмінностями і взаємозв’язками між
різними аспектами педагогіки; одержати первинне уявлення про об’єкт і предмет
педагогічної науки; усвідомити роль педагогіки як науки і практики в культурі.
Питання для вивчення:
1. Сутність педагогічної професії.
2. Виникнення педагогіки як науки.
3. Об’єкт, предмет і функції педагогіки.
4. Зв’язок педагогіки з іншими науками та її
структура.
Завдання для
самостійної роботи:
1. Знайдіть у словниках визначення понять:
«педагогіка», «наука», «культура», «практика», «педагогічна наука»,
«педагогічна практика».
(Відповідь до питання)
2. Що вивчає педагогіка? (Які об’єкт і предмет педагогічної науки).
(Відповідь до питання)
(Відповідь до питання)
2. Що вивчає педагогіка? (Які об’єкт і предмет педагогічної науки).
(Відповідь до питання)
4. Перерахуйте основні культурологічні аспекти
педагогіки.
(Відповідь до питання)
5. У чому полягає відмінність між вивченням дитини вчителем і вченим?
(Відповідь до питання)
6. Прокоментуйте наступні міркування педагогів.
(Відповідь до питання)
Завдання для самоконтролю:
1. Філософські основи педагогіки.
2. Суть нової методології педагогіки.
3. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
4. Педагогічні цінності.
5. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки.
Новый текстовый документ.
6. Методи педагогічних досліджень.
(Відповідь до питання)
5. У чому полягає відмінність між вивченням дитини вчителем і вченим?
(Відповідь до питання)
(Відповідь до питання)
Завдання для самоконтролю:
1. Філософські основи педагогіки.
2. Суть нової методології педагогіки.
3. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
4. Педагогічні цінності.
5. Загально- і конкретно-наукова методологія педагогіки.
Новый текстовый документ.
6. Методи педагогічних досліджень.
Немає коментарів:
Дописати коментар