Лабораторна робота №9

Лабораторна робота №9
 Тайм-менеджмент. Розвиток пам’яті та розумової діяльності

Мета: Ознайомити методиками використання психологічних ресурсів часу, навчити контролювати свій час, вирішувати психологічні проблеми «нічого не встигаю», підвищувати особисту ефективність використання часу, проводити психоаналіз часу.

Питання, що виносяться для вивчення:

1. Час як ресурс людини.
2. Ключові принципи раціональної організації часу.
3. Основні принципи аналізу особистих і професійних цілей.
4. Як досягати поставлених цілей.
5. Встановлення пріоритетів.
6. Правила аналізу завдань.
7. Складання довгострокового, середньострокового і короткострокового плану.
8. Як отримувати задоволення від втрат часу.

Завдання для самостійної роботи:

1. Користуючись працями Г. Архангельського, познайомся з прийомами тайм-менеджменту (технологія управління власним часом) та спробуй використати їх на практиці. Що змінилося після застосування прийомів збереження часу?
(Відповіді до питань)

2. Ознайомтесь із завданнями тренінгу з тайм-менеджменту: 

  •  розкрити особистісний потенціал учасників; 
  •  навчити учасників розставляти пріоритети; 
  •  навчити учасників ефективно планувати; 
  •  навчити учасників говорити «ні», делегувати повноваження; 
  • розкрити приховані ресурси сили і енергії за рахунок принципів управління часом; 
  • навчити учасників розподіляти час на себе - сім’ю - роботу. 

Складіть відповідно до завдань програму тренінгу з тайм-менеджменту.
(Відповіді до питань)

3. Побудуйте графіки витрат часу «Побудова пирога часу».

Творче завдання. Підготуйте доповідь на одну з тем: «Використання особистісних ресурсів для досягнення мети; техніка самоорганізації». «Програмування. Програмування успіху». «Етапи контролю витрат часу».
(Відповіді до питань)

Завдання для самоконтролю:

1. Оцінка стилю використання робочого часу.
2. Організаційні принципи розпорядку дня. Психологічні рекомендації.
3. Аналіз «Пожирачів» і «Пасток» часу.
4. Методи пошуку додаткового часу.
5. Індивідуальне планерування (рік, місяць, тиждень, день).
6. Виділення слабких і сильних сторін свого стилю управління часом.

Немає коментарів:

Дописати коментар