Лабораторна робота №9
Тайм-менеджмент. Розвиток пам’яті та розумової діяльності
Питання, що виносяться для вивчення:
1. Час як ресурс людини.
2. Ключові принципи раціональної організації часу.
3. Основні принципи аналізу особистих і професійних цілей.
4. Як досягати поставлених цілей.
5. Встановлення пріоритетів.
6. Правила аналізу завдань.
7. Складання довгострокового, середньострокового і короткострокового плану.
8. Як отримувати задоволення від втрат часу.
Завдання для самостійної роботи:
1. Користуючись працями Г. Архангельського, познайомся з прийомами тайм-менеджменту (технологія управління власним часом) та спробуй використати їх на практиці. Що змінилося після застосування прийомів збереження часу?
(Відповіді до питань)
2. Ознайомтесь із завданнями тренінгу з тайм-менеджменту:
- розкрити особистісний потенціал учасників;
- навчити учасників розставляти пріоритети;
- навчити учасників ефективно планувати;
- навчити учасників говорити «ні», делегувати повноваження;
- розкрити приховані ресурси сили і енергії за рахунок принципів управління часом;
- навчити учасників розподіляти час на себе - сім’ю - роботу.
Складіть відповідно до завдань програму тренінгу з тайм-менеджменту.
(Відповіді до питань)
3. Побудуйте графіки витрат часу «Побудова пирога часу».
Творче завдання. Підготуйте доповідь на одну з тем: «Використання особистісних ресурсів для досягнення мети; техніка самоорганізації». «Програмування. Програмування успіху». «Етапи контролю витрат часу».
(Відповіді до питань)
Завдання для самоконтролю:
1. Оцінка стилю використання робочого часу.
2. Організаційні принципи розпорядку дня. Психологічні рекомендації.
3. Аналіз «Пожирачів» і «Пасток» часу.
4. Методи пошуку додаткового часу.
5. Індивідуальне планерування (рік, місяць, тиждень, день).
6. Виділення слабких і сильних сторін свого стилю управління часом.
Немає коментарів:
Дописати коментар