Лабораторна робота №8
Особливості навчання у педагогічному ВНЗ
Мета: Ознайомити з історією розвитку університету та інституту, виявити специфіку навчання у ВНЗ, сприяти успішній адаптації першокурсників до ВНЗ.
Питання, що виносяться для вивчення:
1. Історія розвитку інституту математики, фізики, технологічної освіти та інституту магістратури, аспірантури, докторантури Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського.
2. Структура ВНЗ. Правила внутрішнього розпорядку ВНЗ. Організація студентського самоврядування у вищому навчальному закладі.
3. Основні форми організації навчання у вищому педагогічному закладі освіти (лекції, практичні заняття, самостійна робота студента, курсові і дипломні проекти, різні види практик).
4. Суть навчально-пізнавальної діяльності студентів під час різних навчальних занять.
5. Види і форми контролю знань.
Завдання для самостійної роботи:
1. Підготуйте доповідь на тему «Історія Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського», користуючись сайтом ВДПУ.
(Відповіді на питання)
2. Напишіть есе на тему: «Що би я хотів змінити в університеті?».
(Відповіді на питання)
3. Будьте дослідниками! З’ясуйте, хто був першим ректором вашого університету? Яким був його внесок у розвиток університету? Де знаходилось перше приміщення університету?
(Відповіді на питання)
4. Дізнайтеся про роботу студентського парламенту та профкому університету, познайомтеся з лідерами. Які функції вони виконують?
(Відповіді на питання)
5. Які якості викладача ВНЗ сприяють покращенню якості навчально-виховного процесу у вищій школі?
(Відповіді на питання)
6. Які якості мають бути властиві професійному лектору? Якими уміннями він має володіти?
(Відповіді на питання)
7. Як доцільно конспектувати лекцію, щоб легше запам’ятати навчальний матеріал?
(Відповіді на питання)
8. Поміркуйте, як зробити так, щоб практичні заняття стали цікавими і корисними. Які прийоми, методи може використати викладач з цією метою?
(Відповіді на питання)
9. На які теми вам було би цікаво писати дипломну роботу з педагогіки?
(Відповіді на питання)
10. Тренінг: прийоми конспектування лекції.
(Відповіді на питання)
Завдання для самоконтролю:
1. Якою є структура вашого ВНЗ?
2. Яку функцію виконує профком студентів?
3. Чи є органи самоврядування у вашому ВНЗ?
4. Розкрийте структуру курсового та дипломного проекту.
5. Чим відрізняються курсові від дипломних проектів?
6. Охарактеризуйте основні форми організації навчання у вищому педагогічному закладі освіти (лекції, практичні заняття, самостійна робота студента, різні виді практики).
7. Якою є мета педагогічної практики?
8. Як ви плануєте готуватися до складання заліків та іспитів
Немає коментарів:
Дописати коментар