Лабораторна робота №14
Технологія професійного самовиховання
інтелекту та почуття волі, допомогти першокурснику адаптуватися до навчання у вищому навчальному закладі, «навчити вчитися», стимулювати потяг до самоосвіти протягом
життя.
Питання для вивчення:
1. Роль самовиховання у підготовці майбутнього педагога.
2. Етапи та прийоми процесу самовиховання.
3. Засоби само стимулювання процесу самовиховання.
4. Особливості організації робочого дня студента.
5. Активність як головна умова успішності у навчанні та життєвого успіху.
Завдання для самостійної роботи:
1. На основі зразка програми самовиховання студентами основних педагогічних умінь складіть власну програму самовиховання:
Приклад
(Відповідь на питання)
Завдання для самоконтролю:
1. Чи займаєтеся ви самоосвітою? Яким чином?
2. Для чого потрібно займатись самоосвітою?
3. Чи можна навчитися працювати ефективно, заощаджуючи час?
4. Чи можете ви самі себе об’єктивно оцінити?
5. Яким чином підвищення самооцінки впливає на життєвий успіх?
6. Яка роль установок у підвищенні самооцінки?
Немає коментарів:
Дописати коментар